Da li ste jeli ili još jedete svinjsku mast namazanu na hleb? Biće vam žao što ovo niste znali ranije

 Da li ste jeli ili još jedete svinjsku mast namazanu na hleb? Biće vam žao što ovo niste znali ranije

Ovog puta je otkrila je koje namirnice, iako verujemo suprotno, možemo konzumirati češće.

Kafa – Konzumacija “obične”, crne kave pokazala se dobrom kad je reč o povećanju dobrog holesterola u telu i smanjenju upala. Kafa je bogata antioksidansima koji štite srce i krvne sudove, a ako ne preterujete u ispijanju, nema potrebe da je izbacujete iz dnevnog plana ishrane.

Foto: Pixabay

Odrezak – Crveno meso, tvrdi nutricionista, ima lošu reputaciju iz sasvim pogrešnih razloga. Naime, crveno je meso dobar izvor proteina, gvožđa, vitamina B, cinka i ostalih nutrijenata i sadrži i mononezasićene masnoće, slične onima iz maslinova ulja pa se preporučuje njegova konzumacija, prenosi Večernji.hr

Foto: Pixabay

Krompir – Ako smanjujete količinu soli koju konzumirate u danu, trebalo bi da povećate unos kalijuma, savetuju nutricionisti. Jedite sveže voće, povrće i žitarice, a jedan od najboljih izvora kalijuma je krompir.

Foto: Pixabay

Svinjska mast – Brojna istraživanja pokazala su da svinjska mast ima 33 odsto manje zasićenih (“loših“) masti od maslaca, dvaput više onih “dobrih”, mononezasićenih i tri puta veći udeo omega 3 masnih kiselina. Iako nutricionista savetuje da primarni izvor masnoća ostane maslinovo ulje, ne vidi ništa loše u tome da vam svinjska mast bude druga na listi. Svinjska mast je odličan izvor vitamina B i minerala.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *